Vi oppnådde en overveldende tredjeplass og en samlet score på 86 poeng i årets Kundetilfredshetsundersøkelse, i regi av Norsk Leietakerindeks. Dette er vi utrolig stolte av!
Ydmyke og stolte over resultatet
– Dette er et helt fantastisk resultat, og vi er utrolig stolte av hele teamet vårt som jobber hardt hver eneste dag for at kundene våre skal være fornøyde, forteller leder for Næringseiendom, Vegard Martinsen. – Vi er ydmyke over å havne på pallplass blant såpass mange dyktige utleiere med store og sentrumsnære porteføljer, sier han.
Nærings- og driftsteamet i Opsahl Eiendom arbeider daglig for at kundene våre skal være fornøyde.
Menneskene og servicen trekkes frem
Kundene våre trekker frem menneskene og servicen de får som det de er spesielt fornøyde med. De scorer oss som kompetente, hjelpsomme og tilgjengelige.
– Vi har hatt stort fokus på kundereisen, service og kundetilfredshet i året som har gått, og er veldig glade for å se at det har hatt en effekt, forteller Vegard.
– Videre har hele 29 av leietakerne våre gitt oss toppscore, noe som er helt fantastisk, sier han.
Veien videre
– Det er utrolig viktig for oss å ha fornøyde kunder. Vi skal fortsette å opprettholde et nært forhold til alle kundene våre og ha fokus på service i alle ledd. Vi ønsker å takke alle våre kunder for gode tilbakemeldinger under årets undersøkelse, avslutter Vegard.