Kun 3 poeng bak vinneren -dette er vi utrolig stolte av!

Kun 3 poeng bak vinneren -dette er vi utrolig stolte av!

Aktuelt

2. desember 2022

Opsahl Eiendom fikk 87 poeng for kundetilfredshet i årets Norsk Leietakerindeks (KTI) og ble med det nummer 7 i sin bransje. Anja Tandberg, Ansvarlig Næringseiendom i Opsahl Eiendom, forteller at de har jobbet systematisk og at de er ydmyke og stolte over resultatet.

Hva synes du om resultatet på KTI?

-I årets leietaker undersøkelse fikk vi 87 poeng (opp 3 poeng fra i fjor!), dette er vi utrolig stolt av. Vi er heldige som har faglig sterke ansatte med høy servicegrad, og som gjør en utrolig innsats hverdag for å sette kunden i sentrum, sier Anja.

-Det er svært gledelig at vi av å ha så fornøyde kunder i byggene våre. 29 av våre leietakere ga oss topp score, noe som vi utrolige ydmyke og stolte over. Kundereisen er noe vi har jobbet lenge og systematisk med, og veldig hyggelig at dette gir resultater, legger hun til.

 Hvordan vil dere jobbe videre med KTI i 2023?

-Vi vil fortsette å være en kundedrevet utleier, og vi skal fortsette å opprettholde vårt gode og nære samarbeid med våre kunder, avslutter Anja.

Alle eiendommene i porteføljen til Opsahl Eiendom kan du lese om her.

Næringsavdelingen Opsahl Eiendom

Anja Tandberg, Andrea Ansnes Heiberg og Per Olav Røhmer i Opsahl Eiendom.

Hva er KTI?

En årlig kundeundersøkelse – Norsk Leietakerindeks som utføres i form av et spørreskjema som blir sendt ut til over 120 leietakere i porteføljen.

NEMEET står bak kundetilfredsundersøkelsen.